Det er muligt at bestille din ordre til afhentning på vores lager i Brabrand (Aarslev)
- Afhentningsordrer bliver pakket og gjort klar til afhentning, indenfor 1-2 hverdage
- Åbningstiden for afhentning af din pakke, er kl. 9-15
- Du vil modtage en besked, når din pakke er klar til afhentning
- Bemærk, at det IKKE er muligt at handle eller ændre din ordre på adressen
*Bemærk, at der kan forekomme forlænget ventetid i forbindelse med højtider, kampagner og ferie
Sådan bruger du vores Afhentningsservice
- Find dine varer, og bestil som normalt på vores side
- Ved kassen vælg ”Afhentning”
- Bestil og betal varerne
- Du vil modtage en SMS og mail om afhentning, når din bestilling er klar til afhentning
- Hent dine varer på vores lager, på adressen Ørvadsvej 55B – 8220 Brabrand
HUSK! At medbringe kvittering/faktura og sygesikringsbevis/kørekort som legitimation ved afhentning
(For yderligere spørgsmål om afhentning se "Spørgsmål og svar" under billederne)
Her ses lagerindgang til afhentning
Her ses kørselsvejledning fra Silkeborgvej
Spørgsmål og svar om afhentning på lager
Hvad er Afhentning?
Afhentning gør det muligt for dig som kunde, at afhente din bestilling på vores lager.
Læs mere under ”Sådan bruger du vores Afhentning service”, og se vores vejledning.
Er alle varer tilgængelige via. Afhentning?
Ja, alle vores varer er tilgængelige til at kunne hentes via. Afhentning.
Hvordan betaler jeg min Afhentningsordre?
Betalingen af din Afhentningsordre er samme procedure som en almindelig bestilling via. vores hjemmeside.
Du kan læse vores vejledning under ”Sådan bruger du vores Afhentnings service”
Kan jeg hente min pakke før jeg modtager besked om afhentning?
Nej, du skal vente på, at du modtager en SMS eller mail om, at din pakke er klar til afhentning, inden du afhenter din pakke.
Ankommer du uden bekræftelse eller bestilling, vil du blive bedt om af forlade afhentningsområdet.
Det er ej muligt at afhente en ordre, der er bestilt til hjemmelevering eller pakkeshop.
Læs mere om dette under ”Kan jeg hente en ordre, som er bestilt til hjemmelevering eller pakkeshop?”
Kan jeg hente en ordre, som er bestilt til hjemmelevering eller til pakkeshop?
Nej, det er ikke muligt at hente en ordre, som ikke er bestilt til afhentning på adressen, og ej muligt at ændre en afhentningsordre til levering.
Har du spørgsmål til dette, skal du tage kontakt til kundeservice på Salg@cotonshoppen.dk
Kan jeg annullere min Afhentningsordre?
Ja, du kan sagtens annullere din ordre. For at bede om annullering af din ordre, skal du tage kontakt til kundeservice på Salg@cotonshoppen.dk snarest muligt, efter din bestilling.
Læs mere om vores fortrydelsesret og returret i linkene nedenfor.
https://cotonshoppen.dk/information/returnering-af-varer/
https://cotonshoppen.dk/information/fortrydelsesret/
Bemærk! Ved fortrydelse af hundetegn eller andet personaliseret produkter, skal du tage kontakt til os på kundeservice hurtigst muligt, da det ikke er muligt at returnere eller fortryde et produkt, efter det er personaliseret.
Kan Jeg bytte min ordre på lagret?
Nej, det er ikke muligt at ombytte sin vare ved afhentningsområdet. De varer, du ønsker at ombytte, skal returneres og derefter genbestilles via. vores hjemmeside.
Du kan læse mere om, hvordan du returnerer en pakke på vores adresse under punktet ”Hvordan returnerer jeg min Afhentningsordre?”
Læs mere om vores ombytningspolitik på linket nedenfor:
https://cotonshoppen.dk/information/ombytning-af-varer/
Hvordan returnerer jeg min Afhentningsordre?
Returproceduren er den samme som ved en almindelig bestilling. Du kan læse mere om vores retur- og ombytningspolitik på linksene nedenfor:
https://cotonshoppen.dk/information/returnering-af-varer/
https://cotonshoppen.dk/information/ombytning-af-varer/
Ønsker du at aflevere den fysisk på vores lager, vil der stå et pakkebur til returnering ved Afhentningsområdet. Inden returnering, skal returformular udfyldes og vedlægges i returpakke.
Afhentningsområdet er åben fra kl. 9-15 i hverdage. Udenfor åbningstider er du velkommen til at aflevere din returpakke i vores sorte postkasse der står ved siden af porten, ved afhentningsområde.
Du får direkte besked fra vores returafdeling, så snart pengene er refunderet til din konto. Når vi modtager din returpakke, kan der gå op til 7 hverdage, før returpakker bliver behandlet.
Kan jeg prøve varer på adressen?
Nej, det er ikke muligt at få fysisk vejledning af personalet på vores lager. Afhentning er en service for kunder, der har mulighed for at afhente en pakke på vores lager. Dette inkluderer ikke produktvejledning eller fysisk butik, hvor det er muligt at prøve flere af vores produkter.
Vi tilbyder ikke et prøverum eller andet område på adressen til afprøvning/udpakning af produkter.
Kan jeg reklamere om en vare ved Afhentningsområdet?
Nej, dette er ikke muligt. Alt form for reklamation eller vurdering af reklamation, er via. kundeservice på mailen Hej@cotonshoppen.dk
Efter aftale med kundeservice, er det muligt at aflevere sin reklamationsvarer i returburet ved afhentningsområdet.
Læs mere om reklamation af defekte produkter i linket nedenfor:
https://cotonshoppen.dk/information/reklamation-defekt-produkt/
Kan jeg modtage fysisk vejledning ved Afhentningsområdet?
Nej, der tilbydes ikke fysisk vejledning eller lignende på adressen. Der tilbydes afhentning og returnering af din pakke, på adressen.
Ønsker du vejledning, skal du tage kontakt til vores kundeservice på Hej@cotonshoppen.dk
Har i en fysisk butik eller Showroom på adressen?
Nej, der er ikke en fysisk butik på adressen eller showroom, hvor der er muligt at afprøve produkter eller se dem fysisk – Alt vejledning mm. Er via. kundeservice på Hej@cotonshoppen.dk
Ønsker du f.eks. at prøve flere størrelser, er du velkommen til at bestille de ønskede størrelser og afprøves i trygheden af dit hjem eller udenfor området af lagret/ afhentningsområdet.
Hvor lang er afhentningsfristen for en Afhentnings pakke?
Din pakke vil ligge klar til afhentning op til 10 hverdage.
Bliver pakken ikke afhentet indenfor 10 hverdage, vil købe automatisk bliver annulleret og beløbet tilbagebetalt til kundens konto, efter vores returafdeling har håndteret pakken.
Du kan læse mere om vores håndteringsperiode på returpakker under punktet ”Hvordan returnerer jeg min Afhentningsordre”