Kan jeg bytte mine varer hvis jeg fortryder?
Svar: Hos Cotonshoppen ønsker vi at dig og din hund bliver så glade for jeres nye varer som muligt. Hvis du ønsker at bytte en vare, bestiller du bare den vare du ønsker i stedet fra vores webshop på normal vis, og så sender du den vare, som du ønsker byttet, retur. Læs mere om vores retur, ombytning og reklamation her.
Når vi modtager din returnerede pakke med dit ordrenummer, samt instruktion om at du ønsker din vare refunderet, så tilbagebetaler vi dine penge. Vi sender dig selvfølgelig en mail, når vi betaler dine penge retur.
HUSK! Af sikkerhedsmæssige hensyn, kan vi desværre ikke tage følgende varer retur: Loppemiddel, medicin, hundefoder/snack samt specielle bestillingsvarer som udstillingsvogne, navneskilte o.l. Se i øvrigt vores handelsbetingelser her.
Betaler jeg selv for returneringen?
Svar: Ja det gør du, men til den lave pris af 49,95 kr. - uanset vægt og størrelse. En returlabel koster 49,95 kr. og er nemt at bestille og betale hos Cotonshoppen → Køb returlabel til 49,95kr her.
Efter bestilling sender vi din returlabel til den e-mailadresse, som du har angivet på din ordre.
Når du har modtaget din returlabel pr. e-mail, skal du udskrive den og sætte den på din returpakke. Husk at oplyse os dit ordre-nr, så vi kan finde dig i vores system.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Svar: Det er nemt og hurtigt at returnere en vare hos Cotonshoppen. Der er dog et par huskeregler.
Først og fremmest, så skal returnering af din vare skal ske senest 60 dage efter du har købt varen.
Derudover skal du huske at:
- Varen SKAL returneres i original stand samt original emballage. Vi kan eksempelvis ikke refundere penge for varer, der er beskidte eller fyldt med hundehår.
- Vedlægge din faktura (eller en kopi af den) sammen med varen.
- Informere os om, hvad der skal ske, om du ønsker pengene tilbage o. lign. Når vi har modtaget din returvare, refunderer vi ordrens beløb og sender dig en e-mail med en besked om dette.
Jeg har lagt en ordre, men ønsker at købe mere?
Svar: Vi vil naturligvis gerne hjælpe dig – men vi kan desværre ikke tilføje mere til en allerede gennemført ordre. Ønsker du at købe mere, skal du afgive en ny ordre.
Hvordan forholder jeg mig ved reklamationer?
Svar: Hvis en vare har fået en skade, så send os endelig en mail med vedhæftede billeder, så vi kan tage hånd om det. Send en mail på salg@cotonshoppen.dk