Ofte stillede spørgsmål vdr. ordrebestilling
Hvordan kan jeg købe mine varer hos Cotonshoppen?
Vi er en webshop, så du kan bestille dine varer på vores hjemmeside. Har du et spørgsmål? Så er du altid mere end velkommen til at sende os en mail på hej@cotonshoppen.dk.
Kan I lægge en vare til side til mig?
Nej, det kan vi desværre ikke. Vi har ikke et system, der kan administrere dette.
Har Cotonshoppen prisgaranti?
Nej, det har vi ikke. Det er simpelthen for svært at administrere, og ofte er der mange faktorer gældende som fri fragt, udvidet garanti o.l. der gør det særdeles svært at sammenligne priserne.
Får jeg en kvittering for min bestilling?
Ja, det gør du – efter du har afgivet din ordre hos sender vi dig en bekræftelse på mail til dig. Det er vigtigt at du gemmer denne, i det tilfælde at du skulle få brug for at oplyse os dit ordrenummer. Din faktura bliver ligeledes sendt til dig pr. mail.
Hvad hvis den vare jeg ønsker er udsolgt?
Det kan desværre ske, at den vare du ønsker at bestille ikke er på vores lager. Normalt går der et par dage til varen kommer hjem fra leverandøren. Du er altid velkommen til at sende os en mail for at høre mere om leveringstid.
Jeg har to rabatkoder til Cotonshoppen. Kan jeg kombinere mine rabatkoder?
Nej, det kan du desværre ikke, da vores system ikke kan finde ud af at kombinere rabatter. Men du kan altid gemme din rabatkode til en anden god gang :) Klik her for at se vores guide til brug af rabatkoder.