Kan jeg bytte mine varer hvis jeg fortryder?
Svar: Hos Cotonshoppen ønsker vi at dig og din hund bliver så glade for jeres nye varer som muligt. Hvis du ønsker at bytte en vare, bestiller du bare den vare du ønsker i stedet fra vores webshop på normal vis, og så sender du den vare, som du ønsker byttet, retur. Læs mere om vores returnering af varer, reklamation af defekt produkt og ombytning af varer
Når vi modtager din returnerede pakke med dit ordrenummer, samt information om at du ønsker din vare refunderet, så tilbagebetaler vi dine penge. Vi sender dig selvfølgelig en mail, når vi betaler dine penge retur.
HUSK! Af sikkerhedsmæssige hensyn, kan vi desværre ikke tage følgende varer retur: Loppemiddel, medicin, hundefoder/snack samt specielle bestillingsvarer som udstillingsvogne, navneskilte o.l. Se i øvrigt vores handelsbetingelser her.
Hvis du nægter modtagelse af pakke
Du må gerne nægte at modtage din pakke eller undlade at afhente den inden GLS henliggelsesfrist, der er 8 dage fra afsendelse. Du skal dog være opmærksom på, at vi i så fald fratrækker 99,00 kr., hvilket modsvarer GLS' returhåndteringsgebyr. Vi anbefaler derfor, at du modtager pakken og selv sender den retur.
Betaler jeg selv for returneringen?
Vi tilbyder ikke gratis fragt på returpakker, dette er på egen regning.
Hvis du benytter den returlabel, der var vedlagt din ordre, fratrækkes et fragtgebyr på 49 kr. automatisk ved refunderingen af din returpakke.
Ønsker du ikke at benytte den vedlagte returlabel, er du velkommen til selv at vælge et fragtfirma.
Vigtigt: Pakken skal sendes med direkte omdeling til vores adresse – vi afhenter ikke pakker sendt til pakkeshops eller pakkebokse. Sådanne pakker vil blive returneret til dig.
Returadresse:
Cotonshoppen.dk
Ørvadsvej 55 B
8220 Brabrand
Vi anbefaler ikke DAO da de smider pakken ved døren, sender den videre til pakkeshop eller boks, hvis de prøver at aflevere den udenfor vores åbningstid og de vedlægger ikke nogen kvittering.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Svar: Det er nemt og hurtigt at returnere en vare hos Cotonshoppen. Der er dog et par huskeregler.
Først og fremmest, så skal returnering af din vare skal ske senest 60 dage efter du har købt varen.
Derudover skal du huske at:
- Varen SKAL returneres i original stand samt original emballage. Vi kan eksempelvis ikke refundere penge for varer, der er beskidte, fyldt med hundehår eller er mangelfuld.
- Vedlægge 'Fortrydelses- og returformular' med bl.a. udfyldt ordrenummer (eller skrevet på en vedlagt seddel).
- Informere os om, hvad der skal ske (fortrydelse, reklamation m.m.). Når vi har modtaget din returvare, refunderer vi varens beløb og sender dig en e-mail med en besked om dette.
HUSK! Din returvare skal sendes med omdeling til Cotonshoppens lager i Brabrand:
CBM Trading Aps
Ørvadsvej 55 B
8220 Brabrand
Jeg har lagt en ordre, men ønsker at købe mere?
Svar: Vi vil naturligvis gerne hjælpe dig – men vi kan desværre ikke tilføje mere til en allerede gennemført ordre. Ønsker du at købe mere, skal du afgive en ny ordre.
Hvordan forholder jeg mig ved reklamationer?
Svar: Hvis en vare har fået en skade, så send os endelig en mail med vedhæftede billeder, så vi kan tage hånd om det. Send en mail på hej@cotonshoppen.dk