Kan jeg bytte mine varer hvis jeg fortryder?
Svar: Hos Cotonshoppen ønsker vi at dig og din hund bliver så glade for jeres nye varer som muligt. Hvis du ønsker at bytte en vare, bestiller du bare den vare du ønsker i stedet fra vores webshop på normal vis, og så sender du den vare, som du ønsker byttet, retur. Læs mere om vores returnering af varer, reklamation af defekt produkt og ombytning af varer
Når vi modtager din returnerede pakke med dit ordrenummer, samt instruktion om at du ønsker din vare refunderet, så tilbagebetaler vi dine penge. Vi sender dig selvfølgelig en mail, når vi betaler dine penge retur.
HUSK! Af sikkerhedsmæssige hensyn, kan vi desværre ikke tage følgende varer retur: Loppemiddel, medicin, hundefoder/snack samt specielle bestillingsvarer som udstillingsvogne, navneskilte o.l. Se i øvrigt vores handelsbetingelser her.
Hvis du nægter modtagelse af pakke
Du må gerne nægte at modtage din pakke eller undlade at afhente den inden PostNords henliggelsesfrist, der er 8 dage fra afsendelse. Du skal dog være opmærksom på, at vi i så fald fratrækker 99,00 kr., hvilket modsvarer PostNord returhåndteringsgebyr. Vi anbefaler derfor, at du modtager pakken og selv sender den retur.
Betaler jeg selv for returneringen?
Svar: Ja det gør du, men til den lave pris af 49,95 kr. - uanset vægt og størrelse. Bestil nemt gennem Cotonshoppen → Køb returlabel til 49,95 kr. her.
Efter bestilling sender vi din returlabel til den e-mailadresse, som du har angivet på din ordre.
Når du har modtaget din returlabel pr. e-mail, skal du udskrive den og sætte den på din returpakke. Husk at oplyse os dit ordre-nr, så vi kan finde dig i vores system.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Svar: Det er nemt og hurtigt at returnere en vare hos Cotonshoppen. Der er dog et par huskeregler.
Først og fremmest, så skal returnering af din vare skal ske senest 60 dage efter du har købt varen.
Derudover skal du huske at:
- Varen SKAL returneres i original stand samt original emballage. Vi kan eksempelvis ikke refundere penge for varer, der er beskidte eller fyldt med hundehår.
- Vedlægge 'Fortrydelses- og returformular' med bl.a. udfyldt ordrenummer (eller skrevet på en vedlagt seddel).
- Informere os om, hvad der skal ske (fortrydelse, reklamation m.m.). Når vi har modtaget din returvare, refunderer vi ordrens beløb og sender dig en e-mail med en besked om dette.
HUSK! Din returvare skal sendes til Cotonshoppens lager i Brabrand:
CBM Trading Aps
Ørvadsvej 55 B
8220 Brabrand
Jeg har lagt en ordre, men ønsker at købe mere?
Svar: Vi vil naturligvis gerne hjælpe dig – men vi kan desværre ikke tilføje mere til en allerede gennemført ordre. Ønsker du at købe mere, skal du afgive en ny ordre.
Hvordan forholder jeg mig ved reklamationer?
Svar: Hvis en vare har fået en skade, så send os endelig en mail med vedhæftede billeder, så vi kan tage hånd om det. Send en mail på hej@cotonshoppen.dk